Αθλητικά

Δοκιμάζουν τα όρια τους στην Κω

Ο Ποδηλατικός Όμιλος Κω σε συνεργασία με την Λέσχη Ποδηλατικού Τουρισμού Ελλάδος και με την υποστήριξη του ΔΟΠΑΒΣ διοργανώνει σήμερα και για 3η συνεχή χρονιά τον ποδηλατικό γύρο απόστασης 200χλμ (brevet).

Πρόκειται για ένα αγώνα αντοχής, μη ανταγωνιστικό, περιηγητικό στον οποίο οι αθλητές θα δοκιμάσουν τα όρια τους γνωρίζοντας τις ομορφιές της Κω διαμέσου των διαδρομών του αγώνα. Φέτος ο αγώνας θα διεξαχθεί, περνώντας από όλο το νησί με έντονο τον υψομετρικό χαρακτήρα της διαδρομής (3048 θετικά υψομετρικά) αλλά και τον παράγοντα της ζέστης.

Τα τεχνικά σημεία του αγώνα είναι ο χρόνος και η μέση ταχύτητα, αφού οι αθλητές θα πρέπει να διέλθουν και να σφραγίσουν τις κάρτες τους από τα σημεία ελέγχου σε συγκεκριμένα χρονικά περιθώρια με μία συνολική μέση ωριαία ταχύτητα που θα πρέπει να ξεπερνάει τα 15χλμ/ώρα. Επιπλέον μπορούν να διαλέξουν οποιοδήποτε ποδήλατο αρκεί να φέρουν κράνος, φώτα μπρος πίσω και αντανακλαστικό γιλέκο καθ’ όλη την διάρκεια της διαδρομής. Ο κάθε αθλητής είναι αυτο-υποστηριζόμενος, που σημαίνει ότι θα πρέπει να φροντίσει την τροφοδοσία του, την υδροδοσία και τυχόν βλάβες χωρίς εξωτερική βοήθεια.

Παρ’ όλα αυτά υπάρχει πρόβλεψη της διοργάνωσης για τροφοδοσία και υδροδοσία χωρίς να υπάρχει δέσμευση από τους κανονισμούς του αγώνα. Επίσης θα υπάρχει κρυφό κοντρόλ και αρκετά σημεία ελέγχου της ορθής τήρησης της διαδρομής από τους διοργανωτές.

Η διοργάνωση θα παρέχει αναμνηστικό μετάλλιο συμμετοχής και μπλουζάκι συμμετοχής σε όσους πάρουν εκκίνηση στον αγώνα.

Η διαδρομή

Η ανακοίνωση του Ποδηλατικού Ομίλου Κω για τη διαδρομή του αγώνα και οι οδηγίες:

«Η διαδρομή μέχρι τα Θερμά (11, 4) είναι ευθεία με μία ανηφορική κλίση 3 χλμ στο τέλος πριν τα Θερμά. Αναστροφή και αριστερά ακριβώς μετά το ξεν. Πανόραμα (18,9) ελαφρές ανηφορικές και αριστερά (21,3) προς Σύμπετρο 6,5 χλμ μέχρι την αναστροφή. Κατηφόρα και αριστερά προς Πλατάνι (33,2)και αριστερά προς Ασκληπιείο και ανηφορικά προς Ζια (46,7).

Μετά την Ζια κατηφορίζουμε και στρίβουμε αριστερά προς Λαγούδι, περνάμε το Λαγουδι και στην αρχή της κατηφόρας (200μ μετά) στρίβουμε αριστερά προς Αμανιού-Πυλι. Φθάνοντας στο Πυλί (53,3) στρίβουμε αριστερά και ανηφορίζουμε προς τον επαρχιακό Πυλί- Καρδάμαινα. Στην Καρδάμαινα (93) control και συνέχεια προς Κέφαλο και Αγ. Θεολόγο διαμέσου του επαρχιακού Κω- Κεφάλου. Φθάνοντας από τον κεντρικό δρόμο στην Κέφαλο έχουμε μια ανηφόρα με κλίση πάνω από 10% με μικρή διάρκεια πάντως. Ανηφορίζοντας από τον Αγ. Θεολόγο και για 5χλμ έχουμε ανηφορική κλίση και πριν μπούμε στο χωριό ξανά, στρίβουμε δεξιά προς το Καμάρι της Κεφάλου. Μετά θα ακολουθήσουμε τον επαρχιακό αλλά στον δεύτερο κόμβο επιλέγουμε έξοδο προς Μαστιχάρι και φθάνουμε μέχρι το λιμανάκι για να συνεχίσουμε για Κω.

Επαρχιακό και αριστερά προς Τιγκάκι (134,2) και αριστερά προς Λάμπη (142,5). Μπαίνουμε προς το κέντρο της πόλης και ακολουθούμε την ροή του δρόμου δεξιά από τα φανάρια στην Μεγ. Αλεξάνδρου και προς την έξοδο της πόλης από τον κεντρικό δρόμο. Στο 163 στρίβουμε προς Μαστιχάρι καιπάλι περνάμε από το λιμανάκι και εν συνεχεία ανηφορικά προς τον κυκλικό κόμβο πριν την Αντιμάχεια. Εκεί επιλέγουμε έξοδο προς Κω και πριν την κατηφόρα (πόρτες) στρίβουμε δεξιά προς τον επαρχιακό Καρδάμαινα-Πυλί. Στο Πυλί στρίβουμε δεξιά από την εκκλησία προς το Αμανιού και με κατεύθυνση προς Ζια. Τελευταίο κοντρόλ στην Ζια και κατηφορικά για το κέντρο της πόλης και τον τερματισμό.

Θέλει συντήρηση δυνάμεων στις ανηφόρες και ένα καλό τέμπο στις ευθείες για να κερδίζουμε χρόνο. Πιείτε πολύ νερό και ηλεκτρολύτες, φάτε από λίγοκαι συνέχεια (ανά μισή ώρα). Κάντε μικρά διαλείμματα και κυρίως αν νιώσετε δυσφορία να σταματήσετε για να εκτιμήσετε την κατάσταση.

Θα είμαστε δίπλα σας και θα ελέγχουμε την διαδρομή. Σεβαστείτε το ΚΟΚ και προσέξτε πολύ στις διασταυρώσεις με άλλους οδηγούς. Γκρουπαριστείτε με ποδηλάτες της δυναμικότητας σας και πάνω απ’ όλα να ευχαριστηθείτε την διαδρομή».

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.