Αν μας έλεγε κανείς πριν από 20-30 χρόνια πως θα φτάσει η ημέρα που θα γίνονται συσκέψεις, για το εάν θα έχουμε επάρκεια σε σιτάρι, εάν θα έχουμε ψωμί ή ηλιέλαιο για να τηγανίζουμε, αν τα ράφια θα είναι ή όχι γεμάτα, θα τον κοιτάζαμε… κάπως. Και μάλιστα εκεί γύρω στη δεκαετία του ΄80 που θεωρούσαμε πως είχαμε τελειώσει με τους πολέμους. Ότι αυτό είναι πίσω στη ιστορία και δεν θα το ξαναζήσουμε ποτέ. Δυστυχώς η ιστορία κάνει κύκλους και η ανθρωπότητα βρίσκεται αντιμέτωπη και πάλι με τα ίδια μεγάλα προβλήματα. Αντιμέτωπη με πανδημίες, με πολέμους, με επισιτιστικές κρίσεις. Το θέμα είναι εάν η προηγούμενη ιστορική πείρα, μάς έχει κάνει σοφότερους, μάς έχει κάνει να προσεγγίζουμε αυτά τα μεγάλα προβλήματα με πιο λογικό πιο τετράγωνο τρόπο.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














