Στο κενό έπεσε η μήνυση της απελθούσας διοίκησης του Νοσοκομείου Ρόδου κατά της διευθύντριας και διοικητικού υπαλλήλου
Με απόφαση που εξέδωσε το απόγευμα της Παρασκευής το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ρόδου κρίθηκαν αθώοι υπεξαγωγής εγγράφων κατά συναυτουργία και υφαρπαγής ψευδούς βεβαίωσης η διευθύντρια του ...
.gif)















