Από τον Φεβρουάριο σε όλα τα νοσοκομεία το “ηλεκτρονικό βραχιολάκι”
Από τον Φεβρουάριο επεκτείνεται σε όλα τα δημόσια νοσοκομεία της χώρας το “ηλεκτρονικό βραχιολάκι”, με στόχο να μειώσει τον χρόνο αναμονής για τους ασθενείς στα Τμήματα Επειγόντων ...


.gif)













