Χ. Ναβροζίδης για το μνημείο για τη Γενοκτονία των Ποντίων: Ένα κεράκι στη Μνήμη των προγόνων μας
Από τον αντιπεριφερειάρχη ψηφιακής Ανάπτυξης κ. Χ Ναβροζίδη για την ανέγερσση του μνημείου για τη Γενοκτονία των Ποντίων στη Ρόδο ανακοινώθηκαν τα εξής: Ένα κεράκι στη Μνήμη των προγόνων μας, ένα ...


.gif)













