Ν. Μηταράκης«Θα συζητήσουμε με τους ΟΤΑ κάθε δυνατό τρόπο βελτίωσης του συστήματος ΣΔΙΤ»
Ν. Μηταράκης: Δεν υπάρχει, όμως, χρόνος στο ζήτημα της διαχείρισης απορριμμάτων Ναι μεν… αλλά από τον υφυπουργό Ανάπτυξης Νότη Μηταράκη σε ότι αφορά το καυτό ζήτημα της διαχείρισης απορριμμάτων. ...

.gif)














