Γιώργος Χατζημάρκος: «Μας τιμά η εμπιστοσύνη του Υπουργείου και του Υπουργού να είμαστε ο φορέας υλοποίησης του νέου Νοσοκομείου Κω»
Σε συνάντηση εργασίας υπό τον Υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη που πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη στο Υπουργείο Υγείας, συμμετείχε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος. Στη ...

.gif)














