Δήλωση του προέδρου Δ.Σ. σπουδαστών Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. σχετικά με την κατάσταση στις ΑΣΤΕ
Παραθέτουμε την δήλωση του προέδρου Δ.Σ. σπουδαστών Α.Σ.Τ.Ε.Ρ. Στυλιανού Ποζατζίδη εν όψει της κατάστασης σχετικά με τις ΑΣΤΕ: “Ονομάζομαι Στυλιανός Ποζατζίδης, είμαι ο πρόεδρος και ...

.gif)














