Ανάρτηση Μητσοτάκη για το Μάτι: Δεν ξεχνάμε τους συμπολίτες που χάθηκαν
«Δεν ξεχνάμε το Μάτι. Τους συμπολίτες μας που χάθηκαν. Τους συγγενείς, που πάντα θα θρηνούν. Τους τραυματίες και τους κατοίκους της περιοχής, που παλεύουν ακόμη να ξαναχτίσουν τις ζωές τους» ...
.gif)















