ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Οι αποδείξεις στα ξεχασμένα μέτρα του 2014

news room 1 λεπτό ανάγνωση
απόδειξη

Απο­δεί­ξεις, μειω­μέ­να τέλη κυ­κλο­φο­ρί­ας για όσους πραγ­μα­το­ποιούν άρση ακι­νη­σί­ας, φόρος πο­λυ­τε­λούς δια­βί­ω­σης, πα­ρέ­μει­ναν να μας κρα­τούν παρέα και το 2015, αφού η προ­κή­ρυ­ξη των εκλο­γών και η σκο­πι­μό­τη­τα της επό­με­νης μέρας τα άφη­σαν εκτός ημε­ρη­σί­ας διά­τα­ξης, παρά το πλή­θος των τρο­πο­λο­γιών που πέ­ρα­σαν στα τε­λευ­ταία νο­μο­σχέ­δια του 2014.

Πιο ση­μα­ντι­κό από όλα το θέμα των απο­δεί­ξε­ων το οποίο, ελ­λεί­ψει κά­ποιας ρύθ­μι­σης, έμει­νε στο αέρα.

Άγνω­στο τι θα γίνει με τις απο­δεί­ξεις

Με βάση τη διά­τα­ξη που ίσχυε για το 2014 οι μι­σθω­τοί και οι συ­ντα­ξιού­χοι θα έπρε­πε, προ­κει­μέ­νου να λά­βουν την έκ­πτω­ση φόρου έως 2.100 ευρώ, να συ­γκε­ντρώ­σουν απο­δεί­ξεις αξίας του­λά­χι­στον ίσης με το 10% του ει­σο­δή­μα­τός τους από μι­σθούς και συ­ντά­ξεις.

Με το κλεί­σι­μο του 2015, το μέλ­λον του μέ­τρου των απο­δεί­ξε­ων πα­ρα­μέ­νει άγνω­στο. Κα­νείς δεν γνω­ρί­ζει πόσες και ποιες απο­δεί­ξεις θα πρέ­πει να μα­ζέ­ψει, για να έχει την έκ­πτω­ση που προ­βλέ­πει ο νόμος.

Εν­δε­χο­μέ­νως, όταν εκλε­γεί η νέα κυ­βέρ­νη­ση και ολο­κλη­ρω­θεί και η δια­πραγ­μά­τευ­ση με την τρόι­κα, η συλ­λο­γή απο­δεί­ξε­ων να αντι­κα­τα­στα­θεί από το μέτρο το οποίο πε­ρι­λαμ­βά­νο­νταν στο πε­ρί­φη­μο e-mail του υπουρ­γού Οι­κο­νο­μι­κών Γκίκα Χαρ­δού­βε­λη με βάση το οποίο οι απο­δεί­ξεις που θα δη­λώ­νο­νται ηλε­κτρο­νι­κά θα μπαί­νουν σε κλή­ρω­ση και ο φο­ρο­λο­γού­με­νος θα κέρ­δι­ζε πλού­σια δώρα σε χρήμα ή σε είδος.

Ξε­χά­στε τα μειω­μέ­να τέλη

Πα­ρελ­θόν, λόγω της μη ανα­νέ­ω­σης, είναι και το μέτρο της πλη­ρω­μής των τελών κυ­κλο­φο­ρί­ας με το μήνα. Το μέτρο που προ­έ­βλε­πε ότι κά­ποιος μπο­ρεί να πα­ρα­λά­βει ξανά τις πι­να­κί­δες του, πλη­ρώ­νο­ντας ανα­λο­γι­κά τέλη από την στιγ­μή που πα­ρα­λάμ­βα­νε τις πι­να­κί­δες μέχρι και το τέλος του χρό­νου.

Ελ­λεί­ψει κά­ποιας τρο­πο­λο­γί­ας, το μέτρο εξέ­λει­πε από τις επι­λο­γές των φο­ρο­λο­γού­με­νων από φέτος.

Φόρος Πο­λυ­τε­λούς Δια­βί­ω­σης

Ένα ακόμη μέτρο που θα έπρε­πε είναι αυτό του φόρου πο­λυ­τε­λεί­ας ή αλ­λιώς τέ­λους πο­λυ­τε­λούς δια­βί­ω­σης το οποίο επι­βάλ­λο­νταν για την κα­το­χή ΙΧ με κυ­βι­σμό άνω των 1929 κυ­βι­κών σκα­φών πάνω από 10 μέτρα και ιδιω­τι­κής πι­σί­να Ει­δι­κά για τα αυ­το­κί­νη­τα υπήρ­χαν φήμες ότι θα υπάρ­ξει μια επα­να­ξιο­λό­γη­ση του μέ­τρων, ώστε να είναι μι­κρό­τε­ρος ο πρό­σθε­τος φόρος για αυ­το­κί­νη­τα με πα­λαιό­τη­τα πάνω από 5 χρό­νια. Και σε αυτή την πε­ρί­πτω­ση ο φόρος έμει­νε απα­ράλ­λα­κτος το 2015 όπως και το 2014.

Ας μην ξε­χνά­με πά­ντως ότι ο φόρος πο­λυ­τε­λεί­ας πε­ρι­λαμ­βά­νο­νταν στο email Χαρ­δού­βε­λη ως ένα από τα εναλ­λα­κτι­κά μέτρα που θα εφαρ­μο­στούν από μέσα του χρό­νου, αν δεν απο­δώ­σουν τα υπό­λοι­πα φο­ρο­λο­γι­κά μέτρα.

enikonomia.gr

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.