Με πρωτοβουλία της Β ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου όπως αναφέρουν τα Πατμιακά Χρονικά πραγματοποιήθηκε στην Πάτμο επετειακή πορεία για το έγκλημα των 57 νεκρών στα Τέμπη. Εκπαιδευτικοί , μαθητές από την Πατμιάδα και πολίτες. Σύνθημα. Δεν Ξεχνούμε δεν Συγχωρούμε. Τα κέρδη τους ή οι ζωές μας. Η πορεία ξεκίνησε από την κεντρική πλατεία της Σκάλας μέχρι τη μαρίνα και επιστροφή. Το ΑΤ Πάτμου με επικεφαλή τον διοικητή του ακολούθησε διακριτικά την πορεία.
Φωτογραφίες κείμενο Πατμιακά Χρονικά


Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















