Μέχρι και το αίμα έχει βαλθεί να φορολογήσει το υπουργείο οικονομικών για να αποπληρώσει τους δανειστές.
Χαρακτηριστικό είναι το περιστατικό του συλλόγου αιμοδοτών Καβάλας, ο οποίος δεν έχει κανένα έσοδο, καθώς ο μόνος του σκοπός είναι να συντονίζει τις δράσεις των αιμοδοτών για να υπάρχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα στη συγκέντρωση αίματος και καλείται να πληρώσει φόρο επιτηδεύματος.
«Ο σκοπός ο δικός μας είναι να βρισκόμαστε όλοι οι σύλλογοι εθελοντών αιμοδοτών και να συντονίζουμε τη δράση μας» είπε ο Αντώνης Καραγιαννίδης πρόεδρος της Ένωσης Αιμοδοτικών Συλλόγων Καβάλας.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













