Black out στην Κω, το πρωί της Κυριακής 6 Ιουλίου, λόγω ζημιάς στο εργοστάσιο του ΔΕΔΔΗΕ στο Μαστιχάρι.
Η διακοπή ρεύματος ξεκίνησε λίγο πριν τις 10 και η ηλεκτροδότηση αναμένεται να επανέλθει σταδιακά, μέχρι τις 12:00. Από τις 11:40 ξεκίνησε η επανατροφοδότηση.
Πηγή: kosnews24.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














