Ο Α.Ο. Μυκόνου έγραψε τη δική του ιστορία! Η ομάδα του Βαγγέλη Ζιάγκου κέρδισε στον μεγάλο τελικό της Elite League τη Ν.Ε. Μεγαρίδας με 86-76 και ανέβηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στη Greek Basketball League. Αυτό σημαίνει ότι τη νέα σεζόν, στην G.B.L. θα αγωνίζονται δύο νησιωτικές ομάδες από την ίδια μάλιστα Περιφέρεια (Νοτίου Αιγαίου). Ο Α.Ο. Μυκόνου (μέχρι πριν λίγα χρόνια έπαιζε στα τοπικά πρωταθλήματα), πανηγυρίζει την άνοδο του, ενώ η Ν.Ε.Μ. θα έχει μία δεύτερη ευκαιρία, αφού θα παίξει το Σάββατο κόντρα στον Ηρακλή, ο οποίος κέρδισε εύκολα (79-58) τον Κόροιβο Αμαλιάδας.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














