Ειδήσεις

Δήλωση του κ. Χαρ. Κόκκινου για την εκλογή του στο Εποπτικό Συμβούλιο της ΕΝΠΕ

X.Κόκκινος

“Πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι εργασίες του Συνεδρίου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος (Ε.Ν.Π.Ε.) την Κυριακή 12/10/2014 στην Αθήνα με την εκλογή του νέου Δ.Σ. και του Εποπτικού Συμβουλίου.

Αισθάνομαι την ανάγκη και την υποχρέωση να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες στου συνέδρους του β΄ βαθμού αυτοδιοίκησης που με τίμησαν με την ψήφο τους και εκλέχτηκα στο Εποπτικό Συμβούλιο της Ε.Ν.Π.Ε. και μάλιστα στη τιμητική πρώτη θέση . Αποτελεί για μένα μεγάλη ευθύνη και τιμή και ταυτόχρονα επιβράβευση των συνεπών και διαρκών μου προσπαθειών και της παρουσίας μου στην τοπική αυτοδιοίκηση .

Δεσμεύομαι να υπηρετήσω τη νέα θέση ευθύνης με εντιμότητα, σκληρή δουλειά και σεβασμό στους πολίτες.

Τέλος καλώ το νέο Δ.Σ. της Ε.Ν.Π.Ε. να κινηθεί σε κλίμα συναίνεσης και συνεννόησης και να «συγκρουστεί» με τα προβλήματα . Να «γυρίσει σελίδα »και να στηρίξει στη θέση του προέδρου του Δ.Σ. της Ε.Ν.Π.Ε. έναν νέο και μαχητικό άνθρωπο, τον Κώστα Αγοραστό , Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, επικεφαλή της παράταξης «Συμμαχία υπέρ των Περιφερειών», της οποίας είμαι μέλος”.

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.