“Σήμερα σφραγίζουμε την πορεία των νησιών μας. Με αισιοδοξία και χαμόγελο” σημείωσε στον προσωπικό του λογαριασμό στα social media o περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος και επικεφαλής της παράταξης “Μπροστά το Νότιο Αιγαίο”
Ο κ. Γιώργος Χατζημάρκος άσκησε νωρίτερα το εκλογικό του δικαίωμα στην Οικοκυρική Σχολή.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















