Μέσα στο σαββατοκύριακο διεξήχθη ο δεύτερος ιστιοπλοϊκός αγώνας του προγράμματος του Αθλητικού Συλλόγου Ιστιοπλόων Ανοιχτής Θαλάσσης Ρόδου, ο «Όρτσα- Πρίμα 2022» που στέφθηκε με οργανωτική και αγωνιστικής επιτυχία.
12 σκάφη με περίπου 70 άτομα πλήρωμα, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, προσφέροντας πλούσιο θέαμα, με την ιστιοδρομία του Σαββάτου να διεξάγεται στην περιοχή Κάτω Πέτρες και της Κυριακής στην περιοχή Ζέφυρος.
Η «δσπορ» παρουσιάζει πλούσιο φωτορεπορτάζ με εντυπωσιακές εικόνες από τον αγώνα «Όρτσα- Πρίμα 2022».
Ευχαριστούμε την κ. Σεβαστή Σπυρίδη για το φωτογραφικό υλικό.










Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















