Με τη σημαία της Ουκρανίας φωταγωγείται απόψε – ως τα μεσάνυχτα – τμήμα της πρόσοψης του Ελληνικού Κοινοβουλίου πάνω από το Μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη.
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο Τύπου, “με τη συμβολική αυτή πρωτοβουλία εκφράζεται τόσο η καταδίκη της ρωσικής στρατιωτικής εισβολής σε μια ανεξάρτητη και κυρίαρχη χώρα, μέλος του ΟΗΕ, όσο και η αμέριστη συμπαράστασή μας στον δεινά δοκιμαζόμενο ουκρανικό λαό”.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














