Μέσα στα απόμενα 24ωρα θα οριστικοποιηθεί ο προγραμματισμός της Τ.Ε. Ε.Ο.ΠΕ. Δωδεκανήσου για την αγωνιστική περίοδο 2021-2022.
Με βάση τον αρχικό σχεδιασμό τα πρωταθλήματα θα ξεκινήσουν με τις Νεανίδες (23-24 Οκτωβρίου) και στη συνέχεια θα διεξαχθούν οι αγώνες του Κυπέλλου Γυναικών, ενώ στις 13 Νοεμβρίου θα ξεκινήσει η δράση σε Άνδρες, Γυναίκες, Έφηβους και Παίδες.
Άμεσα ο πρόεδρος της Τοπικής Επιτροπής Δωδεκανήσου Στάθης Μαθιουδάκης και οι συνεργάτες του θα αποφασίσουν οριστικά για την πρεμιέρα της νέας χρονιάς στα τοπικά πρωταθλήματα βόλεϊ.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















