Ο Ροδιακός Όμιλος Αντισφαίρισης διοργανώνει το πρωτάθλημα διπλών με την επωνυμία «5ο Panama 2021».
Η διοργάνωση θα ξεκινήσει την Τρίτη 12 Οκτωβρίου και θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις του Ρ.Ο.Α. με διευθυντή των αγώνων τον Γιάννη Σεΐτη, ενώ την επιτροπή του πρωταθλήματος αποτελούν ο Ανδρέας Ιατρός και ο Ευγένιος Σκουρμαλλάς.
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την προσεχή Δευτέρα 11 Οκτωβρίου στο Tennis Café, ενώ η κλήρωση θα γίνει την ίδια ημέρα στα γραφεία του Ρ.Ο.Α.
Το τουρνουά θα διεξαχθεί με ταμπλό ανδρών και γυναικών, στα δύο νικηφόρα σετ των έξι games, ενώ σε περίπτωση ισοπαλίας θα διεξαχθεί και τρίτο σετ στα έξι games.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















