ΕΙΔΗΣΕΙΣ

«Καυτός» Σεπτέμβριος για τα νοικοκυριά – Πότε θα… αδειάσουν οι τσέπες μας

news room 1 λεπτό ανάγνωση
εφορία

Από τους δυ­σκο­λό­τε­ρους μήνες είναι ο Σε­πτέμ­βριος για τους φο­ρο­λο­γού­με­νους που θα δώ­σουν πολ­λα­πλά… ρα­ντε­βού με την Εφο­ρία. Μετά την πα­ρά­τα­ση που έδωσε το υπουρ­γείο Οι­κο­νο­μι­κών για την υπο­βο­λή των φε­τι­νών φο­ρο­λο­γι­κών δη­λώ­σε­ων μέχρι τις 10 Σε­πτεμ­βρί­ου δια­μορ­φώ­νε­ται ένας οδι­κός χάρ­της πλη­ρω­μών με ορί­ζο­ντα έως τα τέλη Φε­βρουα­ρί­ου. Υπο­χρε­ώ­σεις είχε και ο Αύ­γου­στος κα­θό­τι χθες, την τε­λευ­ταία ημέρα του μήνα, όσοι θέ­λη­σαν να επω­φε­λη­θούν της έκ­πτω­σης 3% έπρε­πε να κα­τα­βάλ­λουν εφά­παξ το ποσό του φόρου ει­σο­δή­μα­τος.

Στα ρα­ντε­βού του Σε­πτεμ­βρί­ου συ­μπε­ρι­λαμ­βά­νο­νται οι έως και τρεις δό­σεις για τον φόρο ει­σο­δή­μα­τος. Ετσι, μέχρι την Πα­ρα­σκευή 17 Σε­πτεμ­βρί­ου θα πρέ­πει να πλη­ρω­θούν οι πρώ­τες δύο από τις οκτώ μη­νιαί­ες δό­σεις του φόρου ει­σο­δή­μα­τος. Αφορά τις δό­σεις Ιου­λί­ου και Αυ­γού­στου, ενώ μέχρι τις 30 Σε­πτεμ­βρί­ου θα πρέ­πει να πλη­ρω­θεί και η τρίτη δόση για τον μήνα Σε­πτέμ­βριο. Ση­μειώ­νε­ται ότι σύμ­φω­να με τον προ­γραμ­μα­τι­σμό η τε­λευ­ταία δόση του φόρου ει­σο­δή­μα­τος θα πρέ­πει να πλη­ρω­θεί μέχρι τη Δευ­τέ­ρα 28 Φε­βρουα­ρί­ου.

Μι­λά­νε… σφυ­ρί­ζο­ντας – Η σφυ­ρι­χτή γλώσ­σα της Εύ­βοιας

Επι­βα­ρύν­σεις

Πέραν από τις έως 3 δό­σεις του φόρου ει­σο­δή­μα­τος οι πο­λί­τες κα­λού­νται να πλη­ρώ­σουν και την πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ, επι­βα­ρύ­νο­ντας πε­ραι­τέ­ρω τον οι­κο­γε­νεια­κό προ­ϋ­πο­λο­γι­σμό. Εξού και στα σε­νά­ρια είναι να δοθεί από το υπουρ­γείο Οι­κο­νο­μι­κών πα­ρά­τα­ση στους φο­ρο­λο­γού­με­νους, ώστε να εξο­φλή­σουν την πρώτη δόση του ΕΝΦΙΑ μαζί με τη δεύ­τε­ρη δόση έως τις 29 Οκτω­βρί­ου, χωρίς την επι­βο­λή προ­στί­μων.

Η ατζέ­ντα του Σε­πτεμ­βρί­ου έχει ως εξής: Για την πα­ρο­χή έκ­πτω­σης 3% στο συ­νο­λι­κό ποσό του οφει­λό­με­νου φόρου τα φυ­σι­κά πρό­σω­πα που έχουν υπο­βάλ­λει τη δή­λω­σή τους μέχρι τις 27 Αυ­γού­στου έπρε­πε να κα­τα­βάλ­λουν εφά­παξ τον φόρο μέχρι και τις 31 Αυ­γού­στου. Αν η δή­λω­ση υπο­βλη­θεί έως τις 10 Σε­πτεμ­βρί­ου θα πρέ­πει μέχρι τις 17 του ίδιου μήνα να πλη­ρω­θούν δύο δό­σεις (του Ιου­λί­ου και του Αυ­γού­στου) και στις 30 Σε­πτεμ­βρί­ου μία ακόμη δόση, η τρίτη. Οι υπό­λοι­πες 5 δό­σεις θα κα­τα­βλη­θούν με­τα­ξύ Οκτω­βρί­ου 2021 και Φε­βρουα­ρί­ου 2022.

Οι φο­ρο­λο­γού­με­νοι μπο­ρούν να πλη­ρώ­σουν ολό­κλη­ρο το ποσό του φόρου με την πι­στω­τι­κή κάρτα. Αν ο φο­ρο­λο­γού­με­νος επι­λέ­ξει να πλη­ρώ­σει ολό­κλη­ρο το ποσό εφά­παξ με την κάρτα του μέχρι τα τέλη Αυ­γού­στου θα πάρει την έκ­πτω­ση του 3% και θα πλη­ρώ­σει τον φόρο σε 12 άτο­κες δό­σεις. Οσοι έχα­σαν το χρο­νι­κό διά­στη­μα από 1ης Μαρ­τί­ου 2020 έως τις 31 Ιου­λί­ου 2021 για τις 100 και 120 δό­σεις και επι­θυ­μούν να επα­νε­ντα­χθούν θα πρέ­πει να πλη­ρώ­σουν έως τα τέλη Σε­πτεμ­βρί­ου τις δό­σεις Αυ­γού­στου και Σε­πτεμ­βρί­ου. Η δυ­να­τό­τη­τα που δί­νε­ται αφορά μόνο όσους έχουν πλη­γεί από την παν­δη­μία.

Πηγή tanea.gr

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.