Με την παρούσα ανοιχτή επιστολή, θα ήθελα να ευχαριστήσω
δηµοσίως, τη διοίκηση και το νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού
Νοσοκοµείου Ρόδου, καθώς και ιδιαίτερα τον επιµελητή χειρουργικής κ.
ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Ιωάννη, για την άψογη και ταχύτατη αντιµετώπιση
σοβαρού τραυµατισµού µου που έλαβε χώρα την 4η Μαΐου 2021,
ύστερα από απόπειρα ανθρωποκτονίας εις βάρος µου κατά την
εκτέλεση διατεταγµένης υπηρεσίας εποχούµενης περιπολίας στην
πόλη της Ρόδου.
Με εκτίµηση,
ΠΕΤΑΛΑƩ Λάµπρος
Υπαρχιφύλακας
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














