Σας γνωρίζουμε ότι το τμήμα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου Ρόδου σε συνεργασία με το ΤΕΕ Δωδεκανήσου θα πραγματοποιεί αιμοληψίες κάθε Τετάρτη από τις 09:00 έως 13:00 στον χώρο του Τεχνικού Επαγγελματικού Επιμελητηρίου επί της οδού Μητροπόλεως 4.
Συγχρόνως οι αιμοληψίες θα πραγματοποιούνται κανονικά και στο Γ.Ν. Ρόδου.
Σε όλη την δράση συμμετέχει ενεργά ο Σύλλογος Αιμοδοτών Ρόδου «Άγιος Εφραίμ», τον οποίο ευχαριστούμε θερμά για την συνεχή, εποικοδομητική και αποτελεσματική παρουσία και συνεργασία.
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ
ΡΟΥΜΑΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













