Το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Η Αυγή» σχολιάζει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ αναφέροντας:
«Φυλακίστηκαν με κυβέρνηση Σαμαρά. Καταδικάστηκαν με κυβέρνηση Μητσοτάκη. Το δημοσιογραφικό όργανο του ΣΥΡΙΖΑ υιοθετώντας πρακτικές Γκέμπελς επιχειρεί να κάνει το άσπρο- μαύρο όταν ακόμη και πρώην υπουργοί τους καταγγέλλουν μεθοδεύσεις υπέρ της Χρυσής Αυγής».
Και το σχόλιο της ΝΔ καταλήγει: «Για να βγουν από τη δεινή θέση καταφεύγουν στη λάσπη. Το μόνο που καταφέρνουν στον ΣΥΡΙΖΑ είναι να πείθουν όλο και περισσότερο ότι η θέση τους είναι στο περιθώριο».
Το πρωτοσέλιδο της «Αυγής»:

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













