“Νέο πλήγμα για τον ελληνικό τουρισμό η απόφαση της Ολλανδίας- μετά της Βρετανίας- να επιβάλλει καραντίνα σε όσους ταξιδιώτες επιστρέφουν από διακοπές στα ελληνικά νησιά. Ο Υπουργός Τουρισμού που καλούσε τους τουρίστες να επισκεφθούν την Ελλάδα ως έναν ασφαλή προορισμό οφείλει να παρέμβει έστω την ύστατη ώρα”.
Τα παραπάνω δήλωσε η τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου, σχετικά με την ταξιδιωτική οδηγία της Ολλανδίας για τα ελληνικά νησιά.
“Είναι κ. Θεοχάρη όλα τα νησιά μας υψηλού κινδύνου; Τι ενέργειες έχει κάνει η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού για την αναστροφή του αρνητικού κλίματος που έχει διαμορφωθεί; Το ότι κοροϊδεύουν τον εαυτό τους, δεν σημαίνει ότι μπορούν να συνεχίσουν να κοροϊδεύουν τους τουρίστες και τον ελληνικό λαό”, σημειώνει.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















