Υποχρεωτική καθίσταται από αύριο, κατόπιν σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης, η χρήση μη ιατρικής μάσκας στα σούπερ μάρκετ, τόσο για εργαζομένους όσο και για καταναλωτές.
Αυτό αναφέρει, σε ανάρτησή του στο Twitter, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης.
«Εφαρμόζοντας την απόφαση της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας της Δημόσιας Υγείας έναντι του COVID-19, εκδίδεται ΚΥΑ με την οποία καθίσταται από αύριο, υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας στα σούπερ μάρκετ από τους εργαζομένους & καταναλωτές» αναφέρει στην ανάρτησή του ο κ. Σταμπουλίδης.
Πηγή: ethnos.gr
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














