Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Φοίβος Κρεμαστής ενημέρωσε ότι από την Τετάρτη 10 Ιουνίου, θα επιστρέψουν σε κανονικούς ρυθμούς προπονήσεων τα τμήματα υποδομής του συλλόγου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Επιστροφή στο γήπεδο παιδιά.
“Ξανά μαζί και ασφαλείς”.
Με χαρά σάς ανακοινώνουμε την επιστροφή μας στις προπονήσεις. Η επιστροφή μας θα γίνει με συντονισμένο σχέδιο για την όσο δυνατόν μεγαλύτερη διασφάλιση της υγείας όλων μας ακολουθώντας τα υγειονομικά πρωτόκολλα προπόνησης της Γ.Γ.Α.
Από την Τετάρτη 10/6 τα τμήματα Κ-10, Κ-12, Κ-14 και Κ-16 επιστρέφουν στις προπονήσεις και θα ακολουθούν το πρόγραμμα προπονήσεων που ίσχυε μέχρι πριν από την διακοπή.
Για πληροφορίες μήνυμα στην σελίδα της ομάδας μας».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














