Αθλητικά

Αιγάλεω: «Δεν θα μπούμε σε παιχνίδια σκοπιμότητας!»

ΑΙΓΑΛΕΩ- ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Η διοίκηση του Αιγάλεω με ανακοίνωση της, ξεκαθαρίζει πως οι ειδικοί και η πολιτεία αποφασίζουν για την κατάσταση που βιώνουμε λόγω του κορωνοϊού.
Ταυτόχρονα ο σύλλογος, διέψευσε ότι συμμετείχε στην τηλεδιάσκεψη το βράδυ της Τετάρτης των ΠΑΕ της Football League και ψήφισε να διακοπεί το πρωτάθλημα, αναφέροντας ότι δεν θα μπει σε παιχνίδια σκοπιμότητας, παρότι οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ακριβός αντίθετο.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Η ΠΑΕ Αιγάλεω διαψεύδει ότι έλαβε μέρος σε τηλεδιάσκεψη και ψήφισε να διακοπεί το πρωτάθλημα, αυτά που γράφτηκαν είναι αναληθή!
Για εμάς προέχει πρώτα η υγεία των συνανθρώπων μας και θα προτείνουμε αυτό που θα θεωρήσουν σωστό οι ειδικοί και οι αρμόδιοι, έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στην πολιτεία και στον κύριο Αυγενάκη.
Δεν θα μπούμε σε παιχνίδια σκοπιμότητας για να εξυπηρετήσουμε συμφέροντα γιατί είναι κάτι που δεν αρμόζει στο ήθος και την ιστορία μας».

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗

Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.