Το Μεγάλο Σάββατο στην Κω, ως ελάχιστο δείγμα σεβασμού και ευγνωμοσύνης, προσέφερα γεύματα αγάπης σε όσους αυτές τις μέρες βρίσκονται στην πρώτη γραμμή για την υπεράσπιση των συνόρων της Πατριδας μας και την προστασία των συνανθρώπων μας από την πανδημία.
Σας ευχαριστούμε!
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














