“Η ΝΕΑ ΜΕΡΑ ανοίγεται στους πολίτες και στην κοινωνία.
Αύριο Παρασκευή 3 Μαϊου, στις 8 το βράδυ, θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του εκλογικού κέντρου της παράταξης ΝΕΑ ΜΕΡΑ που βρίσκεται στην οδό Μιχαήλ Πετρίδη 90, με ομιλία του υπ.Δημάρχου Στράτου Καρίκη.
Προχωράμε μαζί για έναν Ανοιχτό Δήμο, το Δήμο των πολιτών.”
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













