Η Ένωση Αθλητικών Σωματείων Σ. Ε. Γ. Α. Σ. Δωδεκανήσου γιόρτασε την Τρίτη τα 22α γενέθλια της! Πριν από 22 χρόνια έγινε η μετατροπή της Τοπικής Επιτροπής ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου σε ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Δωδεκανήσου.
Με ανακοίνωση τους, το Δ. Σ. της Ε. Α. Σ., ο τεχνικός σύμβουλος και η γραμματεία εύχονται καλή αθλητική χρονιά με υγεία σε όλους: «Οι εγγραφές και οι προπονήσεις για το 2018-2019 έχουν ήδη ξεκινήσει σε όλα τα σωματεία της Ένωσης μας! Πληροφορίες στα αθλητικά κέντρα και τα σωματεία των νησιών της Δωδεκανήσου».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















