Με ανακοίνωση στην επίσημη ιστοσελίδα της η ΕΠΣΔ ενημέρωσε ότι το απόγευμα της Δευτέρας θα γίνει ο διαχωρισμός των ομίλων και η κλήρωση των τουρνουά στην κατηγορία των Προπαίδων, επισημαίνοντας ότι όποιες ομάδες θέλουν να διοργανώσουν τουρνουά θα πρέπει υποχρεωτικά να δώσουν το «παρών».
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Την Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2017, και ώρα 18:00, στα γραφεία της Ένωσης, θα πραγματοποιηθεί ο διαχωρισμός των ομίλων και η κλήρωση των τουρνουά των Προπαίδων. Οι ομάδες που επιθυμούν να διοργανώσουν τουρνουά στα γήπεδα τους θα πρέπει να παραστούν υποχρεωτικά».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















