Στην χθεσινή συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΕΠΟ επρόκειτο να γίνει ο διαχωρισμός των ομίλων του πρωταθλήματος της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της «δσπορ» , ο διαχωρισμός των οκτώ ομίλων αναβλήθηκε και θα γίνει την επόμενη Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου σε νέα συνεδρίαση που έχει προγραμματιστεί στην Ομοσπονδία.
Ο λόγος της αναβολής είναι η προσφυγή που κατατέθηκε στο διαιτητικό δικαστήριο της ΕΠΟ για το μπαράζ ανόδου στην Football League ανάμεσα στην Δόξα Δράμας και την Α.Ε. Καραϊσκάκης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













