Απολύθηκαν τέσσερις δάσκαλοι και ένας καθηγητής πανεπιστημίου οι οποίοι για χρόνια μισθοδοτούνταν αλλά δεν προσέρχονταν στην εργασία τους. Ας παραβλέψουμε την ερώτηση που ήταν τόσα χρόνια οι διευθυντές τους ή οι συνάδελφοί τους που έκαναν τα στραβά μάτια. Ας παραβλέψουμε πως η περίπτωση του καθηγητή Πανεπιστημίου ο οποίος είχε 6 χρόνια να εμφανισθεί, καταγγέλθηκε από τους φοιτητές και όχι τον προϊστάμενό του ή τους συναδέλφους του. Ας μείνουμε εάν όλοι αυτοί θα επιστρέψουν τα χρήματα που πληρωνόντουσαν για να κάθονται σπίτι τους. Οι γνωρίζοντες, μιλούν για 120.000 ευρώ στην περίπτωση μόνον του καθηγητή Πανεπιστημίου. Τα έχει αυτά τα χρήματα τώρα, στην διάθεση του γενικού ταμείου; Και πόσοι είναι ακόμα αυτοί που εκκρεμούν για απόλυση και συνεχίζουν να πληρώνονται;
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















