ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τριπλό χτύπημα στις συντάξεις τον Σεπτέμβριο

news room 1 λεπτό ανάγνωση
συνταξιούχος

Έρ­χο­νται από Σε­πτέμ­βριο πε­ρι­κο­πές στις επι­κου­ρι­κές, «ψα­λί­δι» στα με­ρί­σμα­τα λόγω ανα­δρο­μι­κών μειώ­σε­ων, ενώ εξε­τά­ζε­ται… ει­σφο­ρά ασθέ­νειας στις προ­νοια­κές του ΟΓΑ

Τρία σοκ έρ­χο­νται τον Σε­πτέμ­βριο στις συ­ντά­ξεις, με πρώτο τις μειώ­σεις που φέρ­νει το νέο κύμα πε­ρι­κο­πών στις επι­κου­ρι­κές που φτά­νουν στο 47,5%, σύμ­φω­να με δη­μο­σί­ευ­μα της εφη­με­ρί­δας «Ελεύ­θε­ρος Τύπος», δεύ­τε­ρο, τα μισά με­ρί­σμα­τα που θα ει­σπρά­ξουν οι συ­ντα­ξιού­χοι του Δη­μο­σί­ου λόγω των ανα­δρο­μι­κών μειώ­σε­ων και τρίτο σοκ φέρ­νουν ισο­δύ­να­μα μέτρα που ψά­χνει η κυ­βέρ­νη­ση για να επι­στρέ­ψει το ΕΚΑΣ, καθώς μία από τις προ­τά­σεις που εξε­τά­ζο­νται είναι να μπει ει­σφο­ρά ασθέ­νειας 6% στις προ­νοια­κές συ­ντά­ξεις των 360 ευρώ που χο­ρη­γεί ο ΟΓΑ.

Όπως ανα­φέ­ρει το ρε­πορ­τάζ της εφη­με­ρί­δας, χι­λιά­δες συ­ντα­ξιού­χοι θα δουν μειώ­σεις στις επι­κου­ρι­κές που σε ετή­σια βάση φτά­νουν τα 1.650 ευρώ.

Μά­λι­στα, από τα στοι­χεία που ανα­φέ­ρο­νται στο δη­μο­σί­ευ­μα, τα ποσά που επα­νυ­πο­λο­γί­στη­καν από το ΕΤΕΑ και θα πλη­ρω­θούν στις 2 Σε­πτεμ­βρί­ου είναι μειω­μέ­να έως και 138 ευρώ τον μήνα για με­ρί­δα συ­ντα­ξιού­χων, ενώ με­σο­σταθ­μι­κά οι πε­ρι­κο­πές ανέρ­χο­νται στα 60-70 ευρώ.

Οι πιο με­γά­λες είναι στους συ­ντα­ξιού­χους του πρώην επι­κου­ρι­κού των εμπο­ρο­ϋ­παλ­λή­λων (ΤΕ­ΑΥ­ΕΚ), καθώς σχε­δόν στην πλειο­νό­τη­τα των δι­καιού­χων οι πε­ρι­κο­πές είναι πάνω από 30%.

Τον Οκτώ­βριο, όπως ση­μειώ­νει η εφη­με­ρί­δα, έρ­χε­ται και τρίτο κύμα μειώ­σε­ων για όσους δεν πά­ρουν τη λυ­πη­τε­ρή του Σε­πτεμ­βρί­ου.

Στην πλη­ρω­μή του Οκτω­βρί­ου, όμως, θα πέ­σουν και οι ανα­δρο­μι­κές πε­ρι­κο­πές των μηνών Ιου­νί­ου, Ιου­λί­ου, Αυ­γού­στου και Σε­πτεμ­βρί­ου, που ση­μαί­νει ότι το σοκ θα είναι με­γα­λύ­τε­ρο, γιατί πολ­λές συ­ντά­ξεις των 300 και των 200 ευρώ θα φτά­σουν στα 100 και στα 60 ευρώ.

Αυτό δεν θα συμ­βεί σε όλους αλλά, βάσει νόμου, σε όσους έχουν άθροι­σμα (μικτό ποσό) από κύρια και επι­κου­ρι­κή σύ­ντα­ξη πάνω από 1.300 ευρώ, δη­λα­δή σε όσους παίρ­νουν κα­θα­ρά μετά τον φόρο 1.120 ευρώ από κύρια και επι­κου­ρι­κή.

euro2day.gr

Πώς σας φάνηκε το άρθρο;

Ένα πάτημα, χωρίς λογαριασμό. Μία ψήφος ανά συσκευή.

Σχολιασμός άρθρου

Προσθέστε ένα σχόλιο

Εμφανίζεται μετά από έγκριση · το e-mail δεν δημοσιεύεται0 / 2000

Τα σχόλια εκφράζουν τον σχολιαστή, όχι τη Δημοκρατική. Όροι σχολιασμού

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται. Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση· το e-mail δεν δημοσιεύεται.

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει.