Αν κάποιος δεν κόψει αποδείξεις και συλληφθεί από την εφορία, «τιμωρείται» με πρόστιμο που φτάνει το 50% του ΦΠΑ, που αντιστοιχεί στις αποδείξεις που δεν έκοψε. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι όταν μια ταβέρνα δεν εκδώσει απόδειξη αξίας 40 ευρώ, τα πρόστιμο που θα επιβληθεί στην επιχείρηση ανέρχεται σε μόλις 3,87 ευρώ! Η χαρά του φοροφυγά. Είναι σαν να σου λέει δηλαδή η εφορία, μη χτυπάς απόδειξη και αν σε πιάσω θα πληρώσεις το μισό από τον ΦΠΑ της απόδειξης που δεν έκοψες. Ποιος θα κόψει απόδειξη μετά από αυτό; Κανείς.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













