Εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικά με τους επιπρόσθετους διαιτητές παρακολούθησαν οι διεθνείς διαιτητές στο προπονητικό κέντρο των Εθνικών Ομάδων στον Άγιο Κοσμά. Εκπαιδευτής ήταν ο Υπεύθυνος Ανάπτυξης Διαιτησίας Κύρος Βασσάρας, ενώ το πρόγραμμα περιελάμβανε οδηγίες και πρακτική άσκηση, σύμφωνα με τις σχετικές οδηγίες της UEFA.
Ο στόχος ήταν οι Έλληνες διαιτητές να είναι απολύτως έτοιμοι για τις διεθνείς διοργανώσεις του επόμενου διαστήματος. Στην εκπαίδευση συμμετείχαν οι διεθνείς διαιτητές: Αναστάσιος Σιδηρόπουλος, Χαράλαμπος Καλογερόπουλος, Αλέξανδρος Αρετόπουλος, Σταύρος Μάνταλος, Γεώργιος Κύζας, Γεώργιος Κομίνης και Αναστάσιος Παπαπέτρου και οι διεθνείς βοηθοί διαιτητές Χρήστος Ακρίβος και Γιάννης Τουμπακάρης.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















