Πρέπει να σεβαστούμε το αποτέλεσμα του ελληνικού δημοψηφίσματος, υπογράμμισε ο Γάλλος υπουργός οικονομικών Μισέλ Σαπέν, προσθέτοντας πάντως ότι η διενέργειά του δεν έλυσε τίποτε.
Πλέον εξαρτάται από την Αθήνα να κάνει προτάσεις, τόνισε, συμφωνα με το Reuters.
Ο Γάλλος υπουργός σημείωσε ότι μια έξοδος από την ευρωζώνη δεν είναι αυτόματη διαδικασία.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι η βάση για έναν διάλογο με την Αθήνα είναι ήδη στο τραπέζι.
Σχετικά με το χρέος, τόνισε ότι η σχετική συζήτηση δεν αποτελεί ταμπού, υπογραμμίζοντας ότι το βάρος του ελληνικού χρέους είναι υπερβολικό και δεν επιτρέπει την ανάκαμψη της οικονομίας.
Ερωτηθείς για το ρόλο της ΕΚΤ, υπογράμμισε ότι η ρευστότητα προς την Ελλάδα δεν μπορεί να μειωθεί.
Ο Γάλλος υπουργός ευρωπαϊκών υποθέσεων Harlem Besir υπογράμμισε ότι το “όχι” στο δημοψήφισμα δεν υποδηλώνει επιθυμία αποχώρησης από το ευρώ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













