Αρχισαν τα όργανα στη Νέα Δημοκρατία μετά το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Σύμφωνα με πληροφορίες η Ντόρα Μπακογιάννη επικοινώνησε με τον Αντώνη Σαμαρά την περασμένη Παρασκευή και του είπε ότι πρέπει να παραιτηθεί, δηλώνοντας μάλιστα έτοιμη να παραιτηθεί και η ίδια από την διεκδίκηση της αρχηγίας προκειμένου να τον διευκολύνει.
Θέμα ηγεσίας παράλληλα, άνοιξε και ο Νίκος Δένδιας προκειμένου να κινηθούν οι διαδικασίες από αύριο το πρωί. «Οι ευθύνες για το αποτέλεσμα δεν είναι για όλους μας οι ίδιες», έγραψε στο twitter.
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε