Μετά τον Κολοσσό και η Ελπίδα Πεταλούδων δήλωσε συμμετοχή στο αναπτυξιακό τουρνουά του Γ.Α.Σ. Ιάλυσος, που θα διεξαχθεί από 25 έως 28 Ιουνίου. Στην ανακοίνωση της, η οποία υπογράφεται από τον πρόεδρο του συλλόγου Χρήστο Κατσουράκη, η Ελπίδα Πεταλούδων αναφέρει: Ο Α.Σ. Ελπίς σας ευχαριστεί θερμά για την πρόσκληση σας και θα συμμετάσχει στο αναπτυξιακό τουρνουά που διοργανώνεται από 25 έως 28 Ιουνίου 2015 με τα κάτωθι τμήματα:
ΑΓΟΡΙΑ:
2002-2003: 1 τμήμα μίνι
2004-2005: 1 τμήμα προμίνι
2006-2007: 1 τμήμα τζούνιορ
Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία παρακαλώ επικοινωνήστε με τον κ. Κώστα Λιβιεράτο στο τηλέφωνο 6947432942. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και σας ευχόμαστε καλή επιτυχία!!
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε

.gif)














