Το θέμα της Ελλάδας συζητήθηκε μεταξύ του προέδρου των ΗΠΑ και της καγκελαρίου Μέρκελ
Ο Λευκός Οίκος γνωστοποίησε σήμερα ότι ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα και η καγκελάριος της Γερμανίας Άγγελα Μέρκελ συζήτησαν το ελληνικό ζήτημα στη συνάντηση που είχαν στη Γερμανία.
Οι δύο ηγέτες συμφώνησαν ότι η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει στην εφαρμογή των μεταρρυθμίσεων και να επιστρέψει στη βιώσιμη και μακροχρόνια ανάπτυξη.
Σύμφωνα με το Λευκό Οίκο, ο επικεφαλής του αμερικανικού κράτους εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι η Ελλάδα και οι εταίροι της θα καταφέρουν να χαρτογραφήσουν την πορεία της χωρίς να προκαλέσουν αστάθεια στις διεθνείς αγορές.
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















