Μετά από όλα αυτά που ζούμε και ακούμε και μετά την χτεσινή σύσκεψη των φορέων όλου του Αιγαίου με τον κ. Βαρουφάκη, ένα έχω να δηλώσω: Η Ελπίδα έρχεται από την Ζάμπια!
Οι Νεο – κομμουνιστές υποσχέθηκαν να γίνουμε Δανία του Νότου και θα μας μετατρέψουν σε Ζάμπια του Βορρά.
Αυτοί είναι! Απολαύστε τους!
Ιωάννης Παππάς
Μέλος Π.Ε. Ν.Δ.
Οικονομολόγος
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















