Ενώ εμείς κάνουμε λόγο για νέο Μνημόνιο η Κύπρος σχεδιάζει ήδη τα επόμενα βήματα για την περίοδο 2015-2019
Την ώρα που οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στην Ελλάδα και τους εταίρους βρίσκονται στο χειρότερο δυνατό σημείο και τα σενάρια περί εξόδου μας από την Ευρωζώνη, είτε για χρεωκοπία εντός της νομισματικής ένωσης κυριαρχούν στον ευρωπαϊκό και διεθνή Τύπο, η Κύπρος όχι απλώς ετοιμάζεται, αλλά προετοιμάζεται για την μεταμνημονιακή εποχή. Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της εφημερίδα «Φιλελεύθερος» «Το υπουργείο Οικονομικών μέσω της διαχείρισης του δημόσιου χρέους και ειδικά για τις ανάγκες που προκύπτουν μετά τον Μάρτιο του 2016, όταν η Κύπρος θα έχει πλέον εξέλθει του Μνημονίου και θα πρέπει να στηρίζεται αποκλειστικά στον δανεισμό από τις αγορές. Βασικό ρίσκο που υπάρχει, σύμφωνα με την μεσοπρόθεσμη στρατηγική διαχείρισης δημόσιου χρέους για την περίοδο 2015-2019, είναι πως το προφίλ ωρίμανσης του χρέους είναι βαρύ μέσα στην περίοδο».
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε


.gif)













