Ρεπορτάζ

Μάνος Μοσχούς: «Τα επόμενα βήματα της AbZorba Games» (video)

H ισχυρή προοπτική ανάπτυξης των τυχερών παιχνιδιών μέσω των χώρων κοινωνικής δικτύωσης (social media) οδήγησε τον αυστριακό κολοσσό Νοvomatic να εξαγοράσει την πλατφόρμα της νεοφυούς επιχείρησης AbZorba, ελληνικών συμφερόντων. Πρόκειται για μια τεχνολογία που επιτρέπει τη διεξαγωγή παιχνιδιών μέσω των social media (π.χ., Facebook) με εξειδίκευση τα παιχνίδια καζίνων. Τα παιχνίδια στα social media έχουν προς το παρόν στόχο τη διασκέδαση (play for fun) και όχι το κέρδος (play for money).
H μετατροπή τους όμως σε παιχνίδια με στόχο το κέρδος, ανάλογα και με το θεσμικό πλαίσιο κάθε χώρας, καθιστά αυτόματα τις τεχνολογίες αυτές ιδιαίτερα ελκυστικές για μεγάλους ομίλους που δραστηριοποιούνται στον χώρο του gaming όπως η Novomatic.
Η AbΖorba ιδρύθηκε ένα καυτό καλοκαίρι του 2011 στην Ελλάδα, όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της, και ονομάστηκε έτσι ώστε να αναδεικνύεται η ελληνική καταγωγή της και παράλληλα η επιχειρηματική ιδέα της. Σήμερα η έδρα της βρίσκεται στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ).
Συνιδρυτές της AbZorba είναι ο κ. Δημήτρης Τσίγκος, πρόεδρος, ο κ. Andrew Hughes, διευθύνων σύμβουλος, και ο Αφαντενός κ. Μάνος Μοσχούς,  βασικός δημιουργός των πρώτων παιχνιδιών.
Η πλήρης εξαγορά της AbZorba πραγματοποιήθηκε από τη θυγατρική της Novomatic, την Greentube Internet Entertainment Solutions. Η ομάδα όμως της AbZorba θα παραμείνει στην εταιρεία για να συμβάλει στην ανάπτυξή της. Ο διευθύνων σύμβουλος της AbZorba κ. Andrew Hughes δήλωσε πως «η συμμαχία με τον όμιλο Novomatic θα αποτελέσει την καλύτερη δυνατή πλατφόρμα για την κοινή επιτυχία των δύο πλευρών».
Η Greentube στη δική της ανακοίνωση με αφορμή την εξαγορά επισημαίνει πως «η AbZorba θα προσθέσει το πορτφόλιο των παιχνιδιών που έχει αναπτύξει στα υφιστάμενα παιχνίδια social casino της Greentube και  θα αξιοποιηθεί για την ενίσχυση των διαδραστικών λύσεων της Novomatic». Η AbZorba έχει αναπτύξει εφαρμογές για παιχνίδια καζίνων μέσω Διαδικτύου και φορητών συσκευών.
Η αυστριακή Novomatic αποτελεί μια  βαριά βιομηχανία του gaming με εξειδίκευση στην παραγωγή VLTs (κουλοχέρηδες) και τζίρο περί τα 3 δισ. ευρώ.  Δραστηριοποιείται σε 50 χώρες και απασχολεί πάνω από 20.000 εργαζομένους.

Για την εξαγορά της AbZorba Games από την Greentube, θυγατρική του αυστριακού ομίλου Novomatic, μίλησε στο Startupper.gr ο Μάνος Μοσχούς.

Ο Μάνος Μοσχούς αποκαλύπτει το παρασκήνιο των συζητήσεων με τους Αυστριακούς, οι οποίες κράτησαν οκτώ μήνες, αλλά και το γεγονός ότι η AbZorba διεξήγε συζητήσεις και με άλλες εταιρείες για το ενδεχόμενο εξαγοράς της. Παράλληλα, δηλώνει ότι θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, διπλασιάζοντας μάλιστα το προσωπικό της έως το τέλος του έτους, έχοντας ήδη αρκετά σχέδια για τη δημιουργία νέων παιχνιδιών και «ανοίγματα» στην αμερικανική και κινεζική αγορά και το cash gaming.

Τέλος, αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο o όμιλος Novomatic να προχωρήσει και σε άλλες επενδύσεις στο χώρο των ελληνικών τεχνολογικών startups.

Πηγή: startupper.gr

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου