ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πώς θα πληρώσετε τους φόρους με έκπτωση 25%-Παράταση έως τις 10 Απριλίου

news room 1 λεπτό ανάγνωση
ιός οικονομία
Μέγεθος γραμμάτων
Οι φο­ρο­λο­γού­με­νοι οι οποί­οι δι­καιού­νται την έκ­πτω­ση 25% επί των βε­βαιω­μέ­νων φο­ρο­λο­γι­κών τους οφει­λών θα πρέ­πει να υπο­λο­γί­σουν μόνοι τους τη σχε­τι­κή έκ­πτω­ση, κα­τα­βάλ­λο­ντας το υπό­λοι­πο του χρέ­ους.

Αυτό διευ­κρι­νί­ζουν αρ­μό­διες πηγές, ση­μειώ­νο­ντας πως πρα­κτι­κά ήταν αδύ­να­το, εξαι­τί­ας των πιε­στι­κών προ­θε­σμιών αλλά και του χρό­νου που θα απαι­τού­σε μια τέ­τοια «άσκη­ση», προ­κει­μέ­νου να πε­ρά­σουν αυ­τό­μα­τα στο σύ­στη­μα Τaxis οι εκ­πτώ­σεις εμπρό­θε­σμων πλη­ρω­μών. Πα­ράλ­λη­λα, δί­νε­ται πα­ρά­τα­ση έως τις 10 Απρι­λί­ου για την πλη­ρω­μή των συ­γκε­κρι­μέ­νων φόρων.

Επί του θέ­μα­τος, το υπουρ­γείο Οι­κο­νο­μι­κών διευ­κρι­νί­ζει:

– Οι οφει­λές ΦΠΑ και οι οφει­λές από πα­ρα­κρα­τού­με­νους φό­ρους που έχουν βε­βαιω­θεί στη φο­ρο­λο­γι­κή διοί­κη­ση και είναι κα­τα­βλη­τέ­ες από 30/3/2020 έως και 30/4/2020, οι οποί­ες δεν τε­λούν σε κα­θε­στώς ρύθ­μι­σης /διευ­κό­λυν­σης τμη­μα­τι­κής κα­τα­βο­λής, δεν θα υπό­κει­νται στην έκ­πτω­ση του 25% ούτε σε οποια­δή­πο­τε άλλη έκ­πτω­ση.

– Η εξό­φλη­ση του ΦΠΑ που είναι κα­τα­βλη­τέ­ος από 30/3/2020 έως 30/4/2020, σε δύο δό­σεις με ενερ­γο­ποί­η­ση της σχε­τι­κής επι­λο­γής στην υπο­βο­λή της δή­λω­σης ΦΠΑ (κω­δι­κός 523) και δεν έχει υπα­χθεί σε οποιο­δή­πο­τε κα­θε­στώς ρύθ­μι­σης/διευ­κό­λυν­σης τμη­μα­τι­κής κα­τα­βο­λής, δεν υπό­κει­ται στην έκ­πτω­ση του 25% ούτε σε οποια­δή­πο­τε άλλη έκ­πτω­ση.

Για τη διευ­κό­λυν­ση των φο­ρο­λο­γου­μέ­νων που επι­θυ­μούν να κα­τα­βά­λουν οφει­λές Μαρ­τί­ου που εμπί­πτουν στο κα­θε­στώς έκ­πτω­σης 25% σύμ­φω­να με την Πράξη Νο­μο­θε­τι­κού Πε­ριε­χο­μέ­νου της 30-3-2020 (ΦΕΚ Α’ 75), το Υπουρ­γείο Οι­κο­νο­μι­κών θα προ­χω­ρή­σει σε έκ­δο­ση από­φα­σης πα­ρά­τα­σης της εμπρό­θε­σμης κα­τα­βο­λής μέχρι την Πα­ρα­σκευή 10 Απρι­λί­ου 2020.

Τέλος, θα υπάρ­ξει μέ­ρι­μνα για τους φο­ρο­λο­γου­μέ­νους που κα­τέ­βα­λαν ολό­κλη­ρο το ποσό των οφει­λών την 30-3-2020 και 31-3-2020 και δι­καιού­νται την έκ­πτω­ση του 25%, σύμ­φω­να με τη σχε­τι­κή Πράξη Νο­μο­θε­τι­κού Πε­ριε­χο­μέ­νου.

Υπεν­θυ­μί­ζε­ται ότι με την ΠΝΠ, η οποία εκ­δό­θη­κε σή­με­ρα ορί­ζε­ται ότι πα­ρέ­χε­ται έκ­πτω­ση 25% στις δό­σεις βε­βαιω­μέ­νων οφει­λών φυ­σι­κών προ­σώ­πων και επι­χει­ρή­σε­ων που έχουν εντα­χθεί στην πε­ρί­με­τρο των μέ­τρων στή­ρι­ξης από την κυ­βέρ­νη­ση, εφό­σον αυτές εξο­φλη­θούν εμπρό­θε­σμα.

Η έκ­πτω­ση αφορά δό­σεις βε­βαιω­μέ­νων οφει­λών με ημε­ρο­μη­νία κα­τα­βο­λής από 30 Μαρ­τί­ου έως 30 Απρι­λί­ου, με εξαί­ρε­ση οφει­λές ΦΠΑ και πα­ρα­κρα­τού­με­νων φόρων, εφό­σον δεν έχουν εντα­χθεί σε ρύθ­μι­ση. Οι δια­τά­ξεις ισχύ­ουν για πλη­ρω­μές οι οποί­ες θα γί­νουν από 30 Μαρ­τί­ου και μετά.

Έλενα Λά­σκα­ρη

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Προσθέστε ένα σχόλιο

Το E-mail δεν θα δημοσιευτεί.
Πρέπει να συμπληρωθούν όλα τα πεδία για την υποβολή του σχολίου.