Τοπικές Ειδήσεις

Με καλές προοπτικές η φετινή τουριστική σεζόν για τη Ρόδο

• Μικρό «μούδιασμα» στις αφίξεις τον Μάιο • Η κίνηση από την Τουρκία και οι νέες αεροπορικές συνδέσεις ίσως να αλλάξουν τα δεδομένα • Δυναμικά και με αυξητικές τάσεις κινείται η αγορά του Ισραήλ

Καλές προοπτικές φαίνεται να έχει η φετινή τουριστική σεζόν για τη Ρόδο, σύμφωνα με την κα Γιολάντα Κάππα, ταμία της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου.
Όπως τόνισε σε δηλώσεις της προς τη “δ” η κα Κάππα:

«Σε γενικές γραμμές, υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές για την εξέλιξη της φετινής σεζόν. Τον Μάιο σημειώθηκε μια μικρή χαλάρωση ενώ οι κρατήσεις για Ιούλιο και Αύγουστο κυμαίνονται, προς το παρόν, στα περσινά επίπεδα. Τα στοιχεία της Fraport, όμως, δείχνουν ότι οι προγραμματισμένες αεροπορικές θέσεις θα έχουν μια μικρή άνοδο (έως το τέλος της σεζόν). Επειδή τον Απρίλιο και τον Μάιο, δεν είχαν ξεκινήσει οι αεροπορικές εταιρείες low cost με πτήσεις charters προς τη Ρόδο, σημειώθηκε μια μικρή μείωση στην κίνηση. Από εδώ και στο εξής όμως, η σεζόν δείχνει ότι θα έχει θετικά μηνύματα».
Ο προβληματισμός των τουριστικών παραγόντων και όσων εμπλέκονται στο τουριστικό κομμάτι, είναι κυρίως σε ό,τι αφορά στην αγοραστική δύναμη των ξένων επισκεπτών μας. Το θέμα δεν είναι λοιπόν αν έρχεται πολύς κόσμος αλλά πόσα ξοδεύουν κατά την διάρκεια της διαμονής τους στη Ρόδο.
«Τα τελευταία χρόνια οι συνεχείς αυξήσεις που σημειώνονται όπως το τέλος διανυκτέρευσης, η ακρίβεια στα προϊόντα και στις υπηρεσίες κ.ο.κ. αναγκάζουν τους τουριστικούς φορείς να ανεβάζουν τις τιμές. Από την άλλη, οι ευρωπαίοι επισκέπτες μας αντιμετωπίζουν και αυτοί οικονομική κρίση στις περισσότερες χώρες (και στο Ηνωμένο Βασίλειο) οπότε δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις αυξήσεις. Καταλαβαίνουμε τι γίνεται με τις οικογένειες που θέλουν να κάνουν διακοπές και αναζητούν τα πιο ελκυστικά πακέτα» -λέει η κα Κάππα.
Τα βλέμματα όλων επικεντρώνονται πλέον σε συγκεκριμένες αγορές όπως αυτή της Τουρκίας και του Ισραήλ.
Οι επισκέπτες της Ρόδου, που έρχονται ακτοπλοϊκώς από τα απέναντι τουρκικά παράλια, είναι πάντα πολύ καλοί πελάτες αφού επιλέγουν να ξοδέψουν, να βρουν ξενοδοχεία στο κέντρο της πόλης, να αναζητήσουν τις γαστρονομικές απολαύσεις στο νησί και βεβαίως να κάνουν τα ψώνια τους στα καταστήματα (και όχι μόνον στα τουριστικά είδη).
Αντίστοιχα, οι επισκέπτες μας από το Ισραήλ είναι εξίσου καλοί πελάτες και επιλέγουν τη Ρόδο, σταθερά για τις διακοπές τους.
Όπως δηλώνει η ταμίας της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Δωδεκανήσου: «Με το μέτρο της βίζας εξπρές είδαμε πέρσι να αυξάνεται η προσέλευση των τουριστών από την Τουρκία και να φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα. Φέτος, που θα ανοίξουν και οι απευθείας αεροπορικές συνδέσεις με την Κωνσταντινούπολη, οι εκτιμήσεις λένε ότι τα νούμερα και μάλιστα οι ποιοτικοί δείκτες, θα είναι ακόμη καλύτερα.

Όσον αφορά στην αγορά του Ισραήλ, όχι μόνον παραμένει δυναμική αλλά παρουσιάζει αύξηση μέχρι και αυτή την ώρα. Οι επισκέπτες μας από το Ισραήλ, προτιμούν τη Ρόδο για τις διακοπές τους και την επιλέγουν, σταθερά. Ήδη βρίσκεται στην τρίτη θέση των αγορών μας και ανεβαίνει…».
Οι παραδοσιακές αγορές με τις οποίες δουλεύει η Ρόδος παραμένουν η Αγγλία, η Γερμανία και ακολουθούν γνωστές χώρες όπως η Τσεχία, Πολωνία, Σκανδιναβικές χώρες κ.λπ.

«Δεν πρέπει να παύουμε να επενδύουμε στη Ρόδο. Δεν πρέπει να επαναπαυόμαστε σε όσα έχουμε. Πρέπει να επιμένουμε στην ποιότητα, στις καλύτερες υπηρεσίες και στο προϊόν μας, διότι δεν είμαστε μόνοι μας! Αναδύονται συνεχώς νέες αγορές, νέοι ανταγωνιστές γι’ αυτό και πρέπει να είμαστε συνεχώς σε εγρήγορση…», κατέληξε η κα Κάππα.

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου