Στο τελικό στάδιο βρίσκεται η 3η έρευνα ποιότητας προορισμού που διεξήχθη από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου σε συνεργασία με το Αμερικανικό Κολλέγιο της Θεσσαλονίκης.
Αυτή τη φορά συγκεντρώθηκαν 1000 ερωτηματολόγια από τουρίστες κατά τη διάρκεια της διαμονής τους στη Ρόδο, οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε μία σειρά ερωτήσεων σχετικά με τις εντυπώσεις τους από τον προορισμό, το είδος του πακέτου που προτίμησαν, τα χρήματα που δαπάνησαν σε εξωξενοδοχειακές υπηρεσίες κλπ. Τα πρώτα αποτελέσματα πιθανόν να παρουσιαστούν πριν το τέλος του νέου έτους.
Η έρευνα αποτυπώνει την εικόνα που σχηματίζουν για τον προορισμό οι επισκέπτες του, ταυτόχρονα όμως «αποκρυπτογραφεί» το προφίλ των επισκεπτών της Ρόδου, τις συνήθειες και τα ενδιαφέροντά τους, αποτελώντας ένα χρήσιμο εργαλείο. «Η έρευνα ποιότητας προορισμού διεξήχθη για τρίτη φορά από το σύλλογό μας σε συνεργασία με το Αμερικανικό Κολλέγιο της Θεσσαλονίκης. Τα πορίσματά της είναι εξαιρετικά χρήσιμα κάθε φορά και μπορούν να αξιοποιηθούν για το σχεδιασμό κάποιας στρατηγικής τουριστικής προβολής, στην αξιοποίηση των στοιχείων εκείνων του προορισμού που αξιολογούνται ως θετικά και στη βελτίωση των τρωτών σημείων. Είναι χρήσιμο να γνωρίζουμε ποιες εντυπώσεις σχηματίζουν οι επισκέπτες κατά την παραμονή τους στο νησί, τι είναι αυτό που τους λείπει, τι τους αρέσει, ποιες είναι οι συνήθειές τους κοκ», δήλωσε ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, Γιώργος Ματσίγκος.

Οι «παγωμένες» κρατήσεις και το Black Friday
H ξενόφερτη προωθητική ενέργεια του Black Friday επεκτάθηκε και στα τουριστικά πακέτα! Οι ξένοι tour operators ακολουθώντας τη μεγάλη αυτή τάση της αγοράς, κάνουν ειδικές προσφορές με τη Ρόδο να συμπεριλαμβάνεται σε αυτές.
Την τρέχουσα περίοδο ισχύουν οι προσφορές για τα early bookings, οι κρατήσεις είναι όμως παγωμένες και εκτιμάται ότι θα αναθερμανθούν από την Black Friday. Από χθες και μέχρι τη Δευτέρα, προβάλλονται στο διαδίκτυο οι προσφορές!
Στο πλαίσιο λοιπόν της εν λόγω προωθητικής ενέργειας, αυξάνεται το ποσοστό της έκπτωσης των early bookings (συνήθως κατά 5%) και περιλαμβάνεται κάποια δωρεάν υπηρεσία στο πακέτο (οι προσφορές ισχύουν για όλη τη διάρκεια της σεζόν).
«Θα μπορούσαμε να πούμε ότι οι κρατήσεις αυτή την περίοδο είναι παγωμένες. Δεν ξέρουμε πώς ακριβώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και κυρίως δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι μέλλει γενέσθαι με την αγορά της Αγγλίας.
Ακόμη δεν έχουν καλυφθεί οι αεροπορικές θέσεις που έμειναν κενές μετά την πτώχευση του Thomas Cook, ενώ η προοπτική του Brexit περιπλέκει περισσότερο τα δεδομένα. Γενικώς, δεν υπάρχει ιδιαίτερη κινητικότητα αυτή τη στιγμή γύρω από τις κρατήσεις. Θα δούμε κατά πόσο θα ανταποκριθούν οι Ευρωπαίοι στις προσφορές της Black Friday που εφάρμοσαν στα τουριστικά πακέτα κάποιοι τουρ οπερέιτορς», δήλωσε ο κ. Ματσίγκος.

Σχολιασμός άρθρου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ