Πολιτιστικά

Βazzar Αγάπης της Ανάδοχης Αγκαλιάς

Σε μία εποχή που ο θεσμός της οικογένειας βιώνει κρίση, ο θεσμός της αναδοχής αποτελεί ένα δυνατό αντίβαρο γιατί, αποτελεί εναλλακτική μορφή παιδικής προστασίας η οποία δίνει την ευκαιρία στο παιδί να μεγαλώσει στην αγκαλιά της οικογένειας μακριά από το ανεπαρκές φυσικό περιβάλλον και χωρίς την ταμπέλα «ότι αυτό το παιδί μεγάλωσε στο ίδρυμα».

Βασικό μέλημά μας   είναι η υποστήριξη και προώθηση του θεσμού της αναδοχής μέσω της ευαισθητοποίησης και της ενημέρωσης,  η υποστήριξη των ανάδοχων οικογενειών, των παιδιών που ζουν στους ιδρυματικούς χώρους και  των παιδιών που οι οικογένειες τους είναι σε κρίση.

Σε αυτή  την προσπάθεια  νοιώσαμε ότι δεν είμαστε μόνοι. Από το έτος 2010 όπου συστήθηκε η Ανάδοχη Αγκαλιά δρομολογήσαμε μαζί με εσάς δράσεις και παρεμβάσεις οι οποίες καθόρισαν αποτελεσματικά τη ζωή των παιδιών που ζουν στους ιδρυματικούς χώρους και παιδιών που οι οικογένειες τους είναι σε κρίση.

Μας αγκαλιάσατε  αγνά και αληθινά, πιστέψατε  στο  όραμα  και τους στόχους μας και δώσατε την ευκαιρία σε παιδιά με σοβαρές δυσκολίες να επανενταχθούν ,να χαμογελάσουν και να ζουν με ελπίδα και εμπιστοσύνη στο συνάνθρωπο.

Το ετήσιο και καθιερωμένο πλέον ραντεβού μας στο Βazzar Αγάπης αποτελεί σταθμό για τη δική τους ζωή, τη δική τους καθημερινότητα.

Για  αυτή τη χρονιά λοιπόν  το ραντεβού μας  είναι την Κυριακή 02/12/2018 στο αγαπημένο μας ρακάδικο ΔΡΟΣΟΥΛΙΤΕΣ» με υπηρεσίες ομορφιάς από αγαπημένους και διακεκριμένους επαγγελματίες, χειροποίητες δημιουργίες, σπιτικά και τοπικά προϊόντα οργανωμένα με αγάπη, μεράκι  και διάθεση προσφοράς  από τις 11.00 μέχρι 17.00.   Στις 11.00 θα τελεστεί αγιασμός.

 

Στην Ανάδοχη Αγκαλιά δεν είμαστε εμείς και εσείς.

 

 Είμαστε όλοι ε μ ε ι ς.

 

 

 

 

 

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου