Ειδήσεις

Στα «χαρακώματα» για τη νέα καμπάνια ενημέρωσης

Η νέα καμπάνια ενημέρωσης για τον κορωνοϊό είχε συζητηθεί και εγκριθεί από τη Βουλή στις 28 Σεπτεμβρίου, υπογραμμίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, συμπληρώνοντας ότι η υγεία δεν προσφέρεται για μικροπολιτική εκμετάλλευση.

«Στον ΣΥΡΙΖΑ κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν», τονίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, απαντώντας στην κριτική που δέχεται για τη δεύτερη «λίστα Πέτσα».

Οπως αναφέρει ο κ. Πέτσας, η αλήθεια είναι ότι:

-Το νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών, με το οποίο θεσπίστηκαν τα μέτρα στήριξης για τους πληγέντες από τον μεσογειακό κυκλώνα «Ιανός», καθώς και νέα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού, συμπεριλαμβανομένου του άρθρου 14 για την νέα καμπάνια ενημέρωσης, συζητήθηκε και ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων στις 28 Σεπτεμβρίου 2020. Πριν από έναν μήνα! Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ήταν εκεί αλλά δεν το είδαν!

– Τηλεοπτικό μήνυμα για τον κορωνοϊό ως δωρεάν κοινωνικό μήνυμα προβάλλεται ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα. Συγκεκριμένα, το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) στις 21 Οκτωβρίου 2020 ενέκρινε την δωρεάν μετάδοση ενός τηλεοπτικού μηνύματος από τους τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας από 22-10-2020 έως και την 22-04-2021. Αλλά στον ΣΥΡΙΖΑ δεν το είδαν!

– To δεύτερο κύμα της πανδημίας βρίσκεται σε επιθετική έξαρση σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σύμφωνα με την τελευταία αξιολόγηση του Ευρωπαϊκού Κέντρου Ελέγχου Πρόληψης Νοσημάτων, οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες χαρακτηρίζονται ως υψηλού επιδημιολογικού κινδύνου. Αν και η χώρα μας δεν βρίσκεται σε αυτή την κατηγορία, είναι προφανές ότι τις τελευταίες ημέρες παρατηρείται έξαρση και στην Ελλάδα, με τον ημερήσιο αριθμό κρουσμάτων να παρουσιάζει σημαντική αύξηση. Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, με στόχο να προλάβουμε τα χειρότερα, εφαρμόζουμε ολοκληρωμένη στρατηγική ενημέρωσης των πολιτών.

Στον ΣΥΡΙΖΑ θεωρούν ότι δεν χρειάζεται…

Η πρώτη εκστρατεία ενημέρωσης, με τον συνδυασμό δωρεάν μηνυμάτων και επαγγελματικής καμπάνιας, έσωσε ζωές. Το ίδιο θα κάνει η Κυβέρνηση και με την νέα καμπάνια. Το πεδίο της υγείας και της ασφάλειας των πολιτών δεν προσφέρεται για μικροκομματική αντιπαράθεση. Η Κυβέρνηση κάνει ό,τι χρειάζεται για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού, με γνώμονα την προστασία της δημόσιας υγείας και με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα χρήματα των φορολογουμένων. Με σοβαρότητα και ενότητα θα ξεπεράσουμε και αυτή την κρίση», καταλήγει.

Τι έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ

«Την ώρα που η κοινωνία δοκιμάζεται, η κυβέρνηση επιστρατεύει τους γνωστούς της συμμάχους για να καλύψει την αναλγησία και την ανικανότητά της» σχολίασε η Νατάσα Γκαρά, αναφέροντας ότι «ανήμερα της εθνικής μας επετείου» ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, «επέλεξε να βγάλει 2.000.000 ευρώ για διαφημιστική καμπάνια στα ΜΜΕ».

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η τομεάρχης Ενημέρωσης, Επικοινωνίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι «η δεύτερη λίστα Πέτσα μάς κάνει να αναρωτιόμαστε πόσα άραγε λεωφορεία θα μπορούσαν να αγοραστούν με τα 2 εκατομμύρια ευρώ που χαρίζει αυτή τη φορά με άλλη μία απευθείας ανάθεση; Πόσες προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτών και πόσες ΜΕΘ θα μπορούσε να αποκτήσει το ΕΣΥ; Πόσες επιπλέον σχολικές αίθουσες θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και πόσες προσλήψεις καθηγητών να γίνουν;».

«Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έχει προσωπική ευθύνη για αυτό το συνεχιζόμενο σκάνδαλο αδιαφάνειας. Όταν μάλιστα είναι γνωστό πως τέτοιες ενημερωτικές εκστρατείες στα κανάλια βάσει νόμου είναι δωρεάν» πρόσθεσε η κ. Γκαρά τονίζοντας: «Συνεχίζει απολύτως να δίνει προτεραιότητα στα ΜΜΕ της σιωπής, αδιαφορώντας για τις αγωνίες και τις ανάγκες της ελληνικής κοινωνίας».

Πηγή newpost.gr

Σχολιασμός Άρθρου

Τα σχόλια εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Η Δημοκρατική δεν υιοθετεί αυτές τις απόψεις. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράψουμε όποια σχόλια θεωρούμε προσβλητικά ή περιέχουν ύβρεις, χωρίς καμμία προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

Σχολιασμός άρθρου