Χθες το μεσημέρι, στο κλειστό γυμναστήριο της Μερικιάς, έγιναν οι εκλογές στις τάξεις του Πανιωνίου Λέρου και εκλέχθηκε το νέο 11μελές διοικητικό συμβούλιο, με το οποίο θα πορευθεί η ομάδα τα επόμενα χρόνια. Το νέο Δ.Σ. θα συγκροτηθεί σε σώμα την Τρίτη, με πιθανότερο πρόεδρο τον Αντώνη Καπνουδάκη. Αναλυτικά, τα 11 μέλη του νέου Δ.Σ. του συλλόγου:
Μανώλης Ανέμης
Επαμεινώνδας Ζαρίφης
Αντώνης Καπνουδάκης
Μαριέττα Καστή
Αναστασία Μαυράκη
Βασίλης Μούτος
Γιώργος Νικηφόρος
Βαγγέλης Νταλλαρής
Κατερίνα Νταλλαρή
Μιχάλης Ξηρουχάκης
Δημήτρης Ορφανός
Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης
Add Dimokratiki.gr on Google ↗ Ακολουθήστε μας στο Google News ★ ↗Στο Google News πατήστε ★ Ακολουθήστε
.gif)















